تولدم شد بی وفا از...

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 



تولدت مبارک
چه حرف خنده داریه
چه فایده داره وقتی
تو  پیش من نباشی
عجب شبی امشب
داره میسوزه چشمام
دورم  شلوغه  اما
انگاری خییلی تنهام
واس چی زنده باشم
جشن چی رو بگیرم
من امشب و نمی خوام
دلم می خواد  بمیرم
تولدم مبارک نیست
دلم گرفته و غمگینه
هوای خونه دل گیره
تو رو اینجا نمیبینم
تولدم مبارک نیست
شکسته قلب داغونم
تو نیستی ومن از دوریت
خودمو مرده میبینم
هیچ کی خبر نداره
چقد هوا تو کردم
چقد دلم می خواد
تو باشی دورت بگردم
هیچ کی خبر نداره
دارم به زور میخندم
نمی دونم چرا من
هی چشمامو میبندم
چشمامو  من میبندم
تا  منتظر   بمونم
شاید تو این سیاهی
بازم تو رو ببینم
 
 


[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ] [ 23:49 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه